2016. augusztus 8., hétfő

Szabyest~ Kártyavár

Vágtassunk hó fehér lovon,
a szívem neked adom,
kezdjünk új életet!

Leszek a király a várban, 
gyere velem csak bátran,
legyél a királyném.

Legyen így ha akarod, 
s ha szíved nekem adod,
én vigyázok majd rá.

Szerelmem tisztán ragyog 
még ha nem is tudod,
ez sosem múlik el.

Kétségek közt, nem kell más
csak a Nap ragyogjon rád.
Elmúlt, még mindig fáj,
hisz végleg itt hagytál.

REF: Engedd, hogy újraéljem,
mi volt a mesében.
Kétlem, hogy a szerelem megtalál.
Ez összedőlt. 
Mint egy kártyavár, kártyavár.

Veled oly jó ez a cseppnyi élet,
ha nem lennél nekem
 talán semmit sem érne.

Hiába kezdenék új csatába, 
ha a visszatértem,
senki se várja.

Oh, ha akarod, 
és szíved nekem adod, 
én harcolok míg élsz.

Szerelmem tisztán ragyog 
még ha nem is tudod,
ez sosem múlik el.

Kétségek közt, nem kell más
csak a Nap ragyogjon rád.
Elmúlt, még mindig fáj,
hisz végleg itt hagytál.

REF: Engedd, hogy újraéljem,
mi volt a mesében.
Kétlem, hogy a szerelem megtalál.
Ez összedőlt. 
Mint egy kártyavár, kártyavár.

Engedd, hogy újraéljem,
mi volt a mesében.
Kétlem, hogy a szerelem megtalál.
Ez összedőlt. 
Mint egy kártyavár, kártyavár.

Várunk, ostrom híján volt. 
Szívem, szívedért harcolt,
az álmom, sosem múlik el,
légy enyém, semmi más nem kell...

REF: Engedd, hogy újraéljem,
mi volt a mesében.
Kétlem, hogy a szerelem megtalál.
Ez összedőlt. 
Mint egy kártyavár, kártyavár. (4x)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése